INSTEEK

Vraag achter de vraag.

BedrijfsID gaat niet zomaar aan de slag met een opdracht. Zij gaat op zoek naar de vraag achter de vraag en stelt zich daarin kritisch op. Wat moet daadwerkelijk veranderd of verbeterd worden? En wat ligt daaraan ten grondslag?

Met behulp van de positioneringsdriehoek gaat BedrijfsID samen met u duiden waar uw daadwerkelijke vraagstuk zich bevindt. Waar in uw organisatie (meer) verbinding moet worden gemaakt.

 
Veranderen en verbeteren lukt alleen door zowel verticaal als horinzontaal te verbinden.


Verticale verbinding zorgt voor focus:
Op directieniveau wordt de richting bepaald. De vertaling in plannen op ieder afzonderlijk niveau geeft kleuring en eigen beïnvloeding. Zo ontstaat steeds meer vervaging des te verder men afdaalt; focus fading. Met BedrijfsID behoudt u focus op ieder niveau.

Horizontale verbinding zorgt voor één mindset:
Op directieniveau worden plannen in samenhang opgesteld. Iedere afdeling vertaalt dit naar hun eigen aandachtsgebied. Hoe verder men afdaalt, des te groter de afstand tussen de aandachtsgebieden; mind gap. BedrijfsID verbindt deze aandachtsgebieden onderling en integraal met ICT.

 
Veranderen en Verbeteren door Verbinden.